Online coaching | 880
Voedingscoach

Het gebruik van het woord voeding coaching wordt in verband gebracht met iets dat de keuze van een groep mensen beheerste om hun zwakheden weg te werken en hun sterke punten, gezondheid, rijkdom en opleiding op te bouwen. Vroeger werden coaches alleen gezien als volgelingen die mensen aanmoedigen en begeleiden en ook als harde werkers. In het huidige perspectief is een coach een persoon die begeleidt en onderwijst om doelen te bereiken en om mensen naar hun doelen te brengen.

Een coach is een verpleegkundige die expert is in lesgeven en in het motiveren van mensen. Simpel gezegd is een coach iemand die een uitgebreide opleiding, training en kennis heeft gevolgd op het gebied waarin hij of zij gespecialiseerd is of een passie voor heeft.

Hoe word je een coach?

Een coach is niet zomaar iemand die je op TV ziet, een gewoon iemand die een coach wil zijn, een raadgever of iemand die een deel van de oplossing wil zijn. Hij of zij maakt deel uit van de wereldwijde gemeenschap die de ervaring en achtergrond heeft om toegang te krijgen tot problemen van individuen en gezinnen. Een coach heeft respect, bondgenoten en vrienden verdiend. Hij of zij weet hoe de vaardigheden en kennis van de deelnemers te vergroten.

Welke problemen lost een coach op?

Hoe helpt een coach mensen?

Hoe weet een coach de oplossing?

Over welk soort kwaliteiten moet een coach beschikken?

Wat is het werk van een coach?

Een coach is iemand die begeleidt en raad geeft – iemand die er niet is om het probleem op te lossen maar om een oplossing mogelijk te maken.

Niemand is verzekerd van succes. Er is geen magische formule waarmee alle problemen in het leven kunnen worden opgelost. Waar geen concurrentie is, zijn kansen. Het is noodzakelijk om uw vaardigheden en toegevoegde waarde dienovereenkomstig aan te scherpen. Personeelsbehoud mag dan 60% zijn en aanwerving 20%, maar laten we eerlijk zijn, de beloning is 10% en we hebben nog niemand het gat zien dichten.

Welke vragen stellen coaches en trainers?

Wat is de gedachte achter een coaching boodschap?

Hoe leg je iets uit aan een coachingspartner?

Wat is datgene dat je graag zou willen zien vanuit het perspectief van je partner?

Wat is datgene dat u drijft om uit uw comfortzone en agenda te stappen?

Hoe maak je contact met mensen?

Wat is uw favoriete activiteit om nieuwe mensen te ontmoeten?

Wat is datgene wat u buiten uw werk doet?

Wat houdt u terug in het leven?

Wat houdt je gefocust op het werk?

Wat doe je dat je een gevoel van voldoening geeft?

Wat doe je buiten het werk dat je graag doet?

Wat doe je voor je plezier?

Vs.

Wat is er mis met deze boodschap?

Dit is wat er mis is met de typische boodschap die veel mensen hier krijgen.

Mensen verkopen niet de waarde van wat ze doen omdat ze niet weten wat de werkelijke kosten van die activiteit zijn voor hen en hun gezin. Ze willen er gewoon voor betaald worden. De werkelijke kosten zijn wat hun inkomens zijn. (Iedereen die ooit onderzoek heeft gedaan naar de inkomensverdeling in Noord-Amerika zal bekend zijn met de 10% Forbes belastingschijf).

Alle inkomen moet worden ontvangen als een direct resultaat van de waarde die die persoon inbrengt in een gelegenheid die alleen kan bestaan in de aanwezigheid van die persoon. Het is een psychologische verzekering die nodig is omdat het risico van een financiële ramp te groot is om te overwegen.

Het is niet verstandig om cliënten toe te staan u kansen te verkopen omdat de risico’s te groot zijn en de voordelen moeilijk of onbestaande zijn. Een huwelijk met een adviseur is een risico dat te groot is om te overwegen.

Het kan nuttig zijn om een handleiding samen te stellen met adviezen van gezond verstand over de financiële zaken die klanten als adviseur moeten weten, maar houd het algemeen. Houd het duidelijk, beknopt en gemakkelijk te begrijpen. Houd het sexy, interessant en relevant.

2. Creëer een kans voor maximale exposure

Zodra de training is afgerond, is het tijd om klanten te oriënteren en ze bewust te maken van wat je doet.

De makkelijkste manier om potentiële klanten te bereiken is door een professionele Facebook pagina aan te maken. Like de pagina! Like wat je doet en reageer op de pagina! Beschrijf je professionele achtergrond en houd het simpel. Vraag met wie je zou moeten praten en houd die mensen in gedachten als potentiële klanten. Neem ze op in je netwerkcontacten – maak het makkelijk voor ze om je te bellen en dingen te laten gebeuren.

3. Zet uw eigen website op

Tenslotte, maak al uw financiële bestanden online. Dit omvat het invoeren van alle loonlijsten, investeringen, huurcontracten, overeenkomsten en andere documenten die naar uw website zijn overgebracht. Dit is een fulltime baan, vooral als u van plan bent een carrière in financieel advies te hebben. Wat doen al die bestanden? Over welke informatie gaat het? Wie heeft toestemming om ze in te zien? Wie heeft het recht ze in te kijken? Informatie te beschermen? En welk publiek heeft het recht om ze aan te vechten?

Categories: sport